Przejdź do treści

Menu główne:

Tożsamość i misja firmy

Ten produkt ma formę warsztatów prowadzonych przez doświadczonych doradców. Zespół uczestniczący w warsztatach może składać się z kadry właścicielskiej i menedżerskiej oraz kluczowych specjalistów pracujących w Twojej firmie. Jest to doskonała forma integracji poprzez aktywną pracę.

Warsztat trwa 1
. Podczas ćwiczeń przeprowadzana jest analiza 4 obszarów, zgodnie z tzw. Modelem Misji wg. Ashridge:

  • Cel funkcjonowania firmy

  • Wartości reprezentowane przez firmę

  • Standardy i zachowania

  • Domeny strategiczne i kompetencje


Podczas warsztatów można wspólnie zredagować pełny tekst misji firmy, uwzględniający wyniki pracy zespołowej.

Warsztaty „Tożsamość i
misja firmy” mogą być przeprowadzone jako niezależny element. Jednak najlepszą wartością dla firmy i jej kadry zarządzającej daje przejście pełnego cyklu strategicznego:
1) Tożsamość i misja firmy
2) Analiza SWOT
3) Mapa strategii i karta
wyników
Doskonałym uzupełnieniem serii warsztatów jest przeprowadzenie w firmie audytu.

Copyright ©2011-2017 directzone.pl
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego